• Advertisement
  • Advertisement

Prijava

Trenutno je 13 gostiju i 12 člana/ova na vezi

Tsonga ponovo bolji PDF Štampaj E-pošta
(41 glasova)
Autor casper   
Cetvrtak, 30 Oktobar 2008
Novak Djoković i drugi put je izgubio od Francuza Tsonge, ovaj put u tri seta 4:6, 6:1, 3:6. Meč je bio sličan prethodnom njihovom susretu, a Francuz je bolje napadao i bolje se branio.

 Prvi set počeo je dosta nesigurno za obojicu tenisera. Obojici je servis bio pod pritiskom i bili su suočeni sa brejk loptama. Prvi a ispostaviće se i jedini brejk u  setu desio se u petom gemu, na servis našeg tenisera, Djoković je posle dobrog servisa forhend paralelu poslao u vrh mreže. Pri rezultatu 2*-4 naš teniser je bio suočen sa tri vezane brejk lopte, ali naredni poen u kojima su obojica pogadjala vrh mreže pripada Djokoviću. Ovo je bio jedan od retkih poena na mreži koji je pripao našem teniseru u prvom setu. Naredna dva gema obojica osvajaju sa nulom, da bi u narednom, desetom gemu Francuz servirao za set. Novak dolazi do tri  vezane prilike  za brejk, ali onda Tsonga nastavlja sa odličnim servisima i izlascima na mrežu. Vezuje pet poena i završava set. Francuz je u potpunosti dominirao, ubacio je 58% prvog servisa, osvojio 18/22 poena na njega, dok je na drugi osvojio 8/16. Novakova relazacija prvog servisa bila je dosta lošija, 11/19, dok je na drugi bila znatno bolja 8/12. Novak je ubacio 61% prvog servisa. Tsonga je imao 19 vinera, Novak samo 5.

Drugi set počinje mnogo bolje za našeg najboljeg tenisera, Novak konačno koristi osmu brejk loptu u meču,a potom i devetu, došavši do vodjstva od 4:0.Do kraja seta Tsonga osvaja jedan gem na svoj servis,dok Novak rutinski uzima svoja dva servis gema za 6:1. Novak je u celom setu izgubio samo dva poena na svoj servis i to prvi 11/13 dok je na drugi učinak bio 5/5. Tsonga osvaja 6/9 poena na prvi servis i 3/10 na drugi.

U pauzi izmedju  drugog i trećeg seta Tsonga je zatražio medicinsku pomoć zbog problema sa levom butinom.Ovo kao da je preporodilo Tsongu koji je nastavio da igra kao i u prvom setu.

Ključni trenutak bio je u drugom gemu na servis Djokovića, pri rezultatu 30-30, kada Tsonga sa dva fantastična udarca, prvi put bekhend paralelom a potom forhend dijagonalom prolazi Djokovića na mreži i pravi odlučujući brejk u setu. Do kraja obojica zadržavaju svoje servise, stim što je Tsonga imao meč loptu na 5:2*, ipak drugu meč loptu, a prvu na svoj servis Tsonga rešava asom. Tsonga je u meču imao 31 viner i 20 neiznudjenih greški, dok je Novak ima 21 viner i 18 neiznudjenih greški. Francuz je odigrao odličan meč, prikazao fantastičan tenis,pogotovo na mreži i sasvim zasluženo pobedio.

Novaku preostaju pripreme za zavšni turnir u Šangaju.

SvetTenisa.net

Komentari
Dodaj noviPretraga
Kaja Administrator | 30-10-2008 11:53:30

Odlican tekst Casper....kao da sam gledala mec....na zalost ili na srecu, nisam....
nadam se da ce sve biti OK sa Noletom...i kraj prosle sezone je bio ocajan, pa je posle dosao AO
OnaOvde Registered | 30-10-2008 11:56:46
Na kraju, sustina nije u tome da li gubimo, vec kako gubimo, sta time spoznajemo, cemu nas je poraz naucio i kako nas to menja. Gubiti na odredjeni nacin znaci - dobijati.- Richard Bach
Iskreno se nadam da je ovo takav poraz. Nole ce uvek imati moju puuuuunuuuuu podrsku, samo napred.
Bojan - ... Manager | 30-10-2008 11:56:53
Zato sam ja sinoc navijao za Stepaneka. Tsonga nije igrao bas sjajan mec sinoc, ali ce uvek protiv Novaka biti motivisan i igrace bolje zbog onog izgubljenog finala AO.
Steta za Novaka, nadam se da ce uspeti da uradi nesto u Sangaju...
Aca Srbin Registered | 30-10-2008 12:07:22
Nole nije lose odigrao ni Madrid, ni Pariz! Onakvog Karlovica i ovakvog Tsongu ne bi dobili ni Nadal, ni Federer, pa ni Sampras iz najboljih dana. Tsongi je sve ulazilo, pa makar i za milimetar.
Ako uvedu priznanje za tenisera sa najmanje srece, Novaku ce jednoglasno da uruce!
Bio je odlican na poslednja dva mastersa i zasluzio je mnogo vise, ali mu je zreb dodelio u tom trenutku nepobedive protivnike.
Nadamo se boljem rezultatu u Sangaju! Ovo nije zasluzio!
Napred Nole!
Kaja Administrator | 30-10-2008 12:15:36
Nisam gledala mec danas, ali moj je utisak (a bio je takav i posle Pariza) da Nole nije igrao lose, mada opet nije to ni ono najbolje sto ume....ako pogledamo Anu koja je isto imala te tesne poraze, kako se polako uzdizala i onda odigrala fenomenalno finale Linca...verujem da ce i Novak pronaci svoju igru sa pocetka godine

Idemoooo Noleeee!!!!!!!!
lanna Registered | 30-10-2008 12:26:19
Imam utisak da Novak juri na sve strane; i tereni,i akademija i turnir...pa se to manifestovalo tamo gde najmanje treba... ne bih volela da je nesto sasvim deseto u pitanju...
Kako bilo,zelim mu zavrsetak sezone onakak kakav mu je bio i pocetak!!
GoranSD Registered | 30-10-2008 12:34:16
Da Kajo nije bio loš ali ni previše dobar.Da ne kažem prosečan.Pri tom mislim na prosek igrača koji su u Top 10 a ne uopšte.
Ne slažem se da je Conga igrao ekstra.Imao je ta dva ekstra udarca kod brejka u trećem i to je sve(još par u nebitnim momentima).
Novak svoje brejk šanse u prvom nije iskoristio.Drugo ne ide da treći igrač sveta ne može da se vrati posle ranog brejka u meč.
Na početku trećeg seta treći igrač na svetu bi napao i ne bi dozvolio Congi da se vrati u meč.
Najgore je od svega što on za razliku od prošle godine želi i raspoložen je ali ne može.
Falilo mu je i malo sreće.Sreće da Stepanek pobedi Congu ili da je Conga imao loš dan i da par lopti nije ušlo ili izašlo ali to nije opravdanje.
Ostaje mu Šangaj za vađenje i malo sreće sa grupom.
anaivanovicnajbolja Registered | 30-10-2008 12:41:39
Slazem se s Goranom..igrao je prosecno i mogao je mnogo bolje...zelim mu svu srecu u Kini i nadam se da ce osvojiti taj zadnji turnir,ali je konkurencija veoma jaka
casper Publisher | 30-10-2008 12:43:18
Nije mi bas jasan pojam "prosecan top 10 igrac". Tsonga je igrao odlicno, pogadjao skoro sve u prvom i trecem setu, odlicno se branio.A na pocetku treceg Tsonga je napao mnogo jace, uostalom udarci su mu mnogo jaci od Novakovih.
Nisam video prve brejk sanse al na 5-4 nijw imao sansu za brejk,iako su bile tri vezane, dva servis vinera i odlican Tsongin napad.
I ne može se uvek, iako se želi, ali ako se ne želi onda se i ne može nikad.
A jeste sigurno da ovo nije Novakova najbolja partija,ali i Federer i Nadal su odigrali toliko "ispod najboljeg", pa su se vratili
Andrej_S Registered | 30-10-2008 13:06:15
,,lanna,, je u pravu.

Istrosene baterije, bez snage volje, e tako se ne moze protiv dobrih tenisera.

No dobro, idemo dalje!!!!!!!!!!!!!!
GoranSD Registered | 30-10-2008 13:44:53
Pa tako caspere gomila igrača uđu u top 10 tu se zadrže kraće ili duže igraju dobro ali uglavnom stignu do četvrtfinala ponekad polufinala najvećih turnira.Poneki bljesak.Evo recimo Davidenko je odigrao vrhunski jedan turnir i onda prosek.Prosek za taj nivo za taj kvalitet kako bih rekao jedno je kad uzmeš prvih deset pa nađeš sredinu a drugo je kad uzmeš sve tenisere na svetu pa nađeš sredinu.
Odoh ja u matematiku.
Conga nije mnogo grešio i dobro se branio jer su Novakovi napadi bili uglavnom predvidivi i nedovoljno dobri.Osim onih čuvenih Conginih pasinga koje izvodi zahvaljujući svojim fizičkim predispozicijama on ništa posebno nije uradio.Pa prosek prvog servisa u prvom setu mu je bio 58%.Ništa posebno.
Kod prve brejk lopte Novak je je jedno lagano prebacivanje bekend dijagonala ubacio u mrežu.Laka greška.
Treći set je počeo sa dve lagane greške na Congin servis.Poklonio mu je 30-00.Onda isto to na Novakov servis 00-30 pa onda juri i na kraju se desi da eto čovek pogodi onu paralelu i još luđu dijagonalu.E to su ekstra udarci koje je Novak trebao da odigra recimo na brejk loptu u prvom i što se očekuje od rećeg igrača na svetu.Ali kažem te dva puta po dve lake greške ne pravi vrhunski igrač u takvom trenutku već se upravo po tome razlikuje od ostalih jer prepoznaje moment kad treba da prelomi meč.
Bojim se samo da će ovo biti izdanje koje ćemo najčešće viđati kod Novaka i da će on upravo biti neki Davidenko ili Rodik.Nije to malo samo mi smo zamišljali da će biti više,kao i Novak uostalom.
Ljudi,previše sam emotivan idem malo da se ohladim uz pivo.
Anna20 Registered | 30-10-2008 14:09:28
U kako sam se nervirala....ali primetila sam Novak u poslednje vreme u najbitnijim trentucima odigra najgore....Jbg...dobar je Tsonga....
shusha Registered | 30-10-2008 14:12:08
Kada vidim Nadala, Congu, Karlovica itd. prosto mi je zao tenisa!U jednom trenutku sam pomislio da ce Novak biti taj koji ce naslediti Federera i dominirati svetskim tenisom i samim tim sacuvati lepotu ovog sporta ali kako vreme prolazi vise nisam siguran da ce to biti bas on! Ima tu jos tenisera koji igraju lep i intiligentan tenis (Marej, mada mije on sav nezgrapan na terenu) ali nazalost sve vise mislim da ce ovi "dizaci tegova" preovladati
Senka Registered | 30-10-2008 14:35:15
Ja sam bila skroz besna posle poraza, zaista mi je tesko pao, ali sam se malo smirila
Conga izgleda zbog AO ima mnogo vise motiva kad igra sa Noletom i to mu pomaze u poslednje vreme. Plus snaga i fizicka preddiospozicija. Ali, i Conga nije " istrosen " ove sezone posto je dobar deo sezone bio van terena. Servis ga je odlicno sluzio i mislim da bi sve bilo drugacije da je Nole dobio prvi set, imao je sansi. Vidi se da nije svez, ali ja sam uvek optimista - bice bolje u Sangaju !

P. S - Conga me malo iziritirao na kraju meca kako se radovao, razumem da ga je ponela atmosfera kao na Dejvis kupu, ali...nije odmereno. Zato je Nole pravi dasa i kad gubi i kad pobedjuje !!!
MILO Registered | 30-10-2008 18:20:24
Pravilnik sajta! Vasa poruka je obrisana, jer ste prekrsili pravilnik po ko zna koji put. Ugasite CAPS! Moderator
GoranSD Registered | 30-10-2008 16:07:10
Dobro,evo smirio sam se.
Pa dobro.Novak je još mlad.Sve mu se desilo brže nego recimo Mareju ili Simonu.Skuvaće se on i postati br.1.
A nama ostaje da "naučimo da gubimo".
Kad bi mu se bar još jedan pridružio.
Zo_NS Registered | 30-10-2008 16:32:04
GoranSD-po tvojim "smajlicima" rekla bih da je bilo vise hladnih piva ali bitno je da ti je pomoglo!
Ako neko ne voli pivo, moze npr. da se smiri uz najnoviji a-je hit Ive Diva "Bas sve"

Ostaje nam da cekamo Dohu i Sangaj i da budemo optimisti
Ajdep Registered | 30-10-2008 16:45:58
Trpeh ...trpim ... trpecu ... i mada lici ovo nema veze sa gramatikom. Kao sto je vecina ovde prisutnih veliki obozavalac tenisa tako se ni ja po tom pitanju ne razlikujem ali ... sa godinama koje sam potrosio na ovaj sport izgubio sam osecaj za bitnost konacnog rezultata u mecu. tako sam i danas u velikoj meri odlepio ne zbog konacnog rezultata koji istini za volju i jeste apsulutno realan vec zbog ne postojanja one lepote u igri koja je zapravo pravi Novakov kvalitet. Lako je posle boja biti general. Ne zelim da kritikuje mi za momenat. Jednostavno mi nedostaje lepota njegove igre koja zapravo i donosi krajnji ishod kakav zelimo ...i volimo. Ljut sam i emocionalan ... jer sam sa ovih prostora ... a u stvari mi je zao sto mu ne ide ...jer volim kad mu ide!!! Ma ne da sam bistar !!!
filipescu - re: Registered | 30-10-2008 19:01:19
GoranSD napisao:
Bojim se samo da će ovo biti izdanje koje ćemo najčešće viđati kod Novaka i da će on upravo biti neki Davidenko ili Rodik.Nije to malo samo mi smo zamišljali da će biti više,kao i Novak uostalom.
I ja se bojim ove ocene i mislim da je on vec upao u neku vrstu demotivacije. Trenutno treba nesto da promeni. Ja bi mu savetovao da promeni trenera(ne kazem da je Vajda los) ili da trenira sam, da proba jer je ocigledno doslo do zasicenja i kao da nikako sebi ne priznaje da postoji neki problem. Ako uskoro nesto ne promeni desice mu se ono sto se desilo vec velikom broju sportista, a to je da u prelomnom trenutku zapne jace nego ikad
arailic Registered | 30-10-2008 19:54:30
Mozemo svi da pametujem koliko god hocemo, da izrazimo zelje za ovim ili onim, i sta bi bilo da je bilo? U svakom slucaju nije uopste bitno sta mi zelimo, bitno je sta Nole sam za sebe zeli,i koliko to zeli! To je upravo problem, zelja za uspehom? Ta zelja postoji ali se smanjila u odnosu na proslu i predproslu godinu kad se munjevitom brzinom popeo do vrha. S druge strane, slava mu je udarila u glavu i tenis se trenutno ne nalazi na prvom mestu u sistemu njegovih vrednosti. Shvatice to ubrzo da je njegova teniska karijera vaznija od kupovine ATP turnira, kupovine jahte, itd. Ne bi mi svi trosili vreme da pisemo on ovom sajtu izjasnjavajuci svoja misljenja, da ne verujemo u njega. Ne bi se uopste zamajavali i pisali po razlicitim svetskim teniskim sajtovima i branili ga od negativnog publiciteta, da ne verujemo u njegov talenat. Nije on opste prosecan teniser zato su i nasa ocekivanja velika. Vreme ce ubrzo svima pokazati koji su Noletovi ciljevi!
arailic Registered | 31-10-2008 13:18:49
Teniske vesti dana ("iznad svih kraljeva postoje i drugi kraljevi"):
1. Federer je odustao od Pariskog turnira, navodno zbog povrede u ledjima
2. Murray je izgubio of Nalbandijana
3. Nadal je gubio od Davidenka sa 6:1 u prvom setu i napokon odustao, opet navodno zbog povrede
S obzirom na sve to, moramo biti realni da nijedan teniser nije masina. Moramo postovati Noleta i kad dobije i kad gubi, jer je on ipak profesionalni teniser koji ima samo 21 god., koji se trudi da uspe u svetu tenisa. Lako je svima nama da pametujemo ali treba biti realan. Idemo dalje!!!!
federerka Registered | 31-10-2008 16:54:30
@arailic:Zbog cega ima ono "navodno"zbog povrede?????
cacanin Registered | 01-11-2008 23:31:22
@arailic svaka cast na komentaru....

@Federerka zato sto je bas tako navodno zbog povrede....Jednostavno nece da igra turnir i kraj, ne treba mu ni zasta.
Samo registrovani korisnici mogu da pišu komentare!
 
< Prethodno   Sledeće >